Så gör du
Missa e-postmeddelanden
Missa e-postmeddelanden
Du vill inte gå miste om viktiga e-postmeddelanden från Airbnb. Din personliga information kanske inte är uppdaterad eller så är dina påminnelser inte korrekt inställda. Börja med att kontrollera om din e-postadress är korrekt.
Redigera din e-postadress
Så redigerar du e-postadressen på datorn
- Klicka på Profil > Konto > Personuppgifter
- Gå till E-postadress och klicka på Redigera
- Gör dina ändringar och klicka på Spara
Så redigerar du e-postadressen i Airbnb-appen
- Tryck på Profil och sedan på Personlig information
- Gå till E-postadress och tryck på Redigera
- Gör dina ändringar och tryck sedan på Spara
Så redigerar du e-postadressen i Airbnb-appen
- Tryck på Profil och sedan på Personlig information
- Gå till E-postadress och tryck på Redigera
- Gör dina ändringar och tryck sedan på Spara
Så redigerar du e-postadressen i en mobil webbläsare
- Tryck på Meny > Konto > Personuppgifter
- Gå till E-postadress och tryck på Redigera
- Gör dina ändringar och tryck sedan på Spara
Kontrollera dina inställningar för påminnelser
Redigera påminnelseinställningar på datorn
- Klicka på Profil > Konto > Påminnelser
- Gå till Erbjudanden och uppdateringar och Konto
- Redigera dina påminnelsealternativ
Redigera påminnelseinställningar i Airbnb-appen
- Tryck på Profil och sedan på Påminnelser
- Gå till Erbjudanden och uppdateringar och Konto
- Redigera dina påminnelsealternativ
Redigera påminnelseinställningar i Airbnb-appen
- Tryck på Profil och sedan på Påminnelser
- Gå till Erbjudanden och uppdateringar och Konto
- Redigera dina påminnelsealternativ
Redigera påminnelseinställningar i en mobil webbläsare
- Tryck på Meny > Konto > Påminnelser
- Gå till Erbjudanden och uppdateringar och Konto
- Redigera dina påminnelsealternativ
Sök igenom alla meddelanden i din inkorg
Ibland kan e-postmeddelanden vara svåra att hitta i din inkorg. Sök efter termer som "Airbnb", "bokning", "verifiering" eller andra ord relaterade till det du letar efter.
Kontrollera dina e-postfilter
Inställningar för spam och skräppost, och sorteringsregler, kan märka dina meddelanden på felaktigt sätt. För att undvika detta:
- Ta bort Airbnb-meddelanden från din lista med skräppost
- Lägg till automated@airbnb.com, express@airbnb.com och response@airbnb.com i din personliga adressbok i ditt e-postkonto.
Kontrollera om det förekommer några problem hos din e-postleverantör
Beroende på din leverantör eller ditt nätverk kan e-post ta några timmar att levereras. Hör efter med din leverantör om ej levererade eller fördröjda e-postmeddelanden fortsätter att vara ett problem.
Hjälpte denna artikel?
Relaterade artiklar
- Värd
Skapa schemalagda meddelanden och skicka dem automatiskt
Värdar kan spara tid genom att schemalägga meddelanden som automatiskt skickas baserat på specifika händelser, t.ex. en ny bokning, incheckn… - Gäst
Verifiera din identitet på Airbnb
På Airbnb är förtroende hörnstenen i vår community – där miljontals människor över hela världen litar på varandra när de reser eller är värd… - Värd
Hantera gästmeddelanden
Din inkorg som värd gör det enkelt för dig att få kontakt med gäster före, under och efter en resa.